Προειδοποίηση
  • JUser: :_load: Αδυναμία φόρτωσης χρήστη με Α/Α (ID): 652

xrysopoulos 2020n

ΡΟΗ 24/7:

«Η κυβέρνηση εμποδίζει το φράγμα του Χαβρία λόγω Eldorado» (ΒΙΝΤΕΟ)

BAGIWNAS XABRIAS

Πυρά Βαγιωνά για τα έργα υποδομής στη Χαλκιδική

Σκληρή γλώσσα χρησιμοποίησε ο βουλευτής Χαλκιδικής της ΝΔ Γιώργος Βαγιωνάς για τους χειρισμούς της κυβέρνησης αναφορικά με την κατασκευή του φράγματος του Χαβρία. Σε συνέντευξή του στο halkidikifocus.gr, ο κ. Βαγιωνάς ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ενώ το έργο εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με προϋπολογισμό 100 εκατ. ευρώ, απεντάχθηκε στις 5 Αυγούστου 2016. «Το φράγμα του Χαβρία έχει χαρακτηριστεί ως πρώτο περιβαλλοντικό-αναπτυξιακό και προπαντός εθνικό έργο και όμως έχει σταματήσει», σημείωσε ο κ. Βαγιωνάς.

«Όχι έργα στους “χρυσοθήρες”»

Ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης επέκρινε και τη στάση της κυβερνητικής βουλευτή του νομού Κατερίνας Ιγγλέζη. «Πλεύρισα και τη συνάδελφο την κ. Ιγγλέζη, ζητώντας τη βοήθειά της. Ποια ήταν η απάντηση: “Εσείς οι χρυσοθήρες”, δηλ. εγώ ο χρυσοθήρας, να παύσουμε να θέλουμε φράγματα, δεν θα γίνουν φράγματα γιατί το νερό το απορροφά η Eldorado, η Ελληνικός Χρυσός», αποκάλυψε ο κ. Βαγιωνάς.

«Έτσι δεν πάμε μπροστά. Το έργο έπρεπε να έχει ενταχθεί… χθες», πρόσθεσε με νόημα.

Ο ίδιος υπενθύμισε ότι υπάρχει μελετητική ωριμότητα και πρόκειται για μια υποδομή, χωρητικότητας 50 εκατ. κυβικών μέτρων, με επιφάνεια περίπου 500 στρέμματα, που θα αρδεύει 84 χιλιάδες στρέμματα σε Σιθωνία και Κασσάνδρα. «Στοίχισαν εκατομμύρια ευρώ οι μελέτες και ο λόγος που δεν προχωρά το φράγμα του Χαβρία είναι αντιπολιτευτικός», σημείωσε ο κ. Βαγιωνάς.

Αιχμές για τα οδικά έργα

Ο βουλευτής Χαλκιδικής αναφέρθηκε και στα σημαντικά έργα οδοποιίας του νομού, επικρίνοντας το γεγονός ότι παραμένει ημιτελής ο οδικός άξονας Νέων Μουδανιών-Νέας Ποτίδαιας. «Αργοπόρησε ο δρόμος της Κασσάνδρας. Από τότε που πολιτεύομαι υπάρχουν συνεχώς προβλήματα. Ακόμη δεν ολοκληρώθηκε λόγω των απαλλοτριώσεων σε ένα τμήμα 900 μ. Είναι επιεικώς απαράδεκτο 17 χρόνια να κατασκευάζεται ο δρόμος», είπε στο halkidikifocus.gr ο κ. Βαγιωνάς.

Ανάλογες απόψεις εξέφρασε και τον οδικό άξονα Θέρμης-Γαλάτιστας. «Εδώ και επτά χρόνια κατασκευάζεται και δεν τελείωσε ούτε ο μισός δρόμος. Από τη Λακκιά μέχρι το ύψος της Αγίας Αναστασίας δεν ολοκληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις, δεν έχει εκδοθεί άδεια από την Τροχαία για παράπλευρο δρόμο όπως και το τμήμα από το Γαλαρινό μέχρι τη Γαλάτιστα με τις στροφές που θα συντομεύσουν την απόσταση από Θεσσαλονίκη προς Πολύγυρο και Αρναία. Επιεικώς απαράδεκτος ο δρόμος», επισήμανε μεταξύ άλλων ο τοπικός βουλευτής.

«Άρα λοιπόν η πύλη του Αγίου Όρους, το λιμάνι της Ουρανούπολης που δεν κατασκευάστηκε για μερικές χιλιάδες ευρώ, έχεις ως συνέπεια αυτό το κατάντημα. Ο υψηλής ποιότητας τουρισμός χρειάζεται οδικό δίκτυο και υγειονομική κάλυψη», υποστήριξε ο κ. Βαγιωνάς.

Τέλος, επιβεβαιώθηκαν οι ανησυχίες του για την υπόθεση της Eldorado και την αποχώρησή της από την Ελλάδα εφόσον δεν συντρέξουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις από την πλευρά της κυβέρνησης (σ.σ. η συνέντευξη στο halkidikifocus.gr δόθηκε στις 8 Σεπτεμβρίου). Ο κ. Βαγιωνάς δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πολύ φοβάμαι ότι η εταιρεία θα πει “φεύγω”». Ο ίδιος μάλιστα έθεσε το ζήτημα και στον πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη, στη διάρκεια συνάντησης που είχε με όλους τους βουλευτές του κόμματος ενόψει της επίσκεψής του στην 82η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

επιστροφή στην κορυφή
WATERCURE2