sonia banner

ΡΟΗ 24/7:

Ικανοποίηση ΤΟΧ για το Σχολείο Τουρισμού OnTour (ΦΩΤΟ)

STOTH05

Πλούσιες δράσεις, ενδιαφέρουσες εισηγήσεις

Το βανάκι του Σχολείου Τουρισμού OnTour έκανε την δεύτερη του στάση στην Χαλκιδική, το 2ήμερο 10 & 11 Οκτωβρίου, μετά από πρόσκληση του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, ο οποίος ήταν και ο Τοπικός Διοργανωτής.

Η Δράση Σχολείου Τουρισμού OnTour, είναι εμπνευσμένη από το Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας και διοργανώνεται Πανελλαδικά από το ΙΝΣΕΤΕ (Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων. Οι επιβάτες του, όλοι καταξιωμένοι επαγγελματίες στον χώρο τους μετέδωσαν τις γνώσεις τους σε πάνω από 350 επιχειρηματίες και επαγγελματίες του κλάδου, από την ευρύτερη περιοχή της Χαλκιδικής, σε μια σειρά από σύγχρονα θέματα, που αφορούν το χώρο του Τουρισμού και όχι μόνο.
 
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής διέγνωσε από τα πρώτα χρόνια της ίδρυσής του την ανάγκη συνεχούς ενημέρωσης και εκπαίδευσης των εργαζομένων και των επιχειρηματιών του τουρισμού σημείωσε ο πρόεδρος του ΤΟΧ Γρηγόρης Τάσιος. Επίσης, τόνισε την ιδιαίτερη σημασία της Τουριστικής Εκπαίδευσης στο σύγχρονο τουριστικό περιβάλλον, με τελικό στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση του τουρισμού και μάλιστα σε μια περιοχή υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος όπως η Χαλκιδική.

Η Λία Ζαμπέτογλου, Διευθύντρια Εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ μέσα από την ομιλία της «Από ταλέντο σε επαγγελματίας-Ο δρόμος των μελλοντικών Star Performers και πως να τους δημιουργήσετε» μίλησε για την εξέλιξη και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και τον ρόλο της επιχείρησης στην μετατροπή του ταλέντο σε επαγγελματία του τουρισμού.

Ο Σωτήρης Μυλωνάς, Ιδρυτής Msolutions Management and Sustainability solutions, έδειξε στους συμμετέχοντες τον δρόμο προς τη βιωσιμότητα και τους τρόπους που μικρά ξενοδοχεία μπορούν να γίνουν αειφόρα, μέσα από την ομιλία του «Sustainability in Hospitality - Βέλτιστες Πρακτικές». 

Η Μάγδα Πειστικού Head of Faculty of Hospitality and Tourism Management Μητροπολιτικού Κολλεγίου,  μύησε το κοινό στον κόσμο της κοστολόγησης του μενού του εστιατορίου μας και μας ανέδειξε όλα όσα πρέπει να αποφεύγουμε, μέσα από την ομιλία της «Κοστολόγηση μενού: Μύθοι και πραγματικότητες στο δρόμο προς το τραπέζι».

Ο Φίλιππος Ζ. Χήρας Internet Marketing Expert, Tourix, μίλησε για την υψηλής σπουδαιότητας χρήση του διαδικτύου στον τουρισμό και το πως οφείλουν οι επιχειρήσεις να επικοινωνούν μέσα από αυτός στην σύγχρονή εποχή, στην ομιλία του «Τουρισμός και Διαδίκτυο: Προσεγγίζοντας τον ψηφιακό ταξιδιώτη».

Ο Πέτρος Ρούσης Σύμβουλος εκπαίδευσης και  εκπαιδευτής, μετέτρεψε την επικοινωνία σε ένα εργαλείο πώλησης, εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης παραπόνων μέσα από την ομιλία του «Η επικοινωνία σαν εργαλείο. Οι τεχνικές για πειστική επικοινωνία».

Ο Στέλιος Αγγλούπας, CEΟ Signature Europe, στην ομιλία του «Πωλήσεις, reaching the maximum potential», μετέφερε τους συμμετέχοντες σε έναν κόσμο όπου οι επιχειρήσεις φτάνουν τις μέγιστες ικανότητες κερδοφορίας τους και τέλος ο Τριαντάφυλλος Ν.  Γιοβανέκος, Διευθυντής Ασφαλείας ΤΕΜΕΣ ΑΕ, Mega-project Costa Navarino, Σύμβουλος IBDS group ανέπτυξε θέματα όπως, η θωράκιση των σύγχρονων, μικρών ξενοδοχείων και η δημιουργία κουλτούρας ασφάλειας στον τουρισμό, στην ομιλία του «Δημιουργώντας Κουλτούρα Ασφάλειας».

Την Παρασκευή 11 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκαν, για πρώτη φορά στην Χαλκιδική, 3 στοχευμένα εργαστήρια (workshop) με θέματα «Πρακτικές για ένα Ασφαλέστερο περιβάλλον στα Ξενοδοχεία», «Εργαλεία για την εφαρμογή του ψηφιακού μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις», «Η επικοινωνία σαν εργαλείο» «Εξυπηρέτηση πελατών-Σκηνοθετώντας μια αψεγάδιαστη εμπειρία φιλοξενίας» τους κυρίους Τριαντάφυλλο Γιοβανέκο, Φίλιππο Χήρα και Πέτρο Ρούση, τα οποία   παρακολούθησαν συνολικά 80 επαγγελματίες.

Οι παραπάνω ομιλίες κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος, καθώς ο σύγχρονος τρόπος παρουσίασης αλλά και η διάδραση που χρησιμοποιήθηκε έδινε την δυνατότητα στο κοινό να θέτει ερωτήσεις αλλά και να ψηφίζει στα ερωτήματα των εισηγητών.

STOTH06

"Η τοπική οργανωτική ομάδα του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ θα ήθελε να ευχαριστήσει θερμά τους υποστηρικτές της διοργάνωσης:

•          Jacobs Douwe Egberts

•          Colibri - Branding and Design

•          HellenicIsland Services

•          Dirent a car

•          Μαυρογένης Α.Ε. Γραφικές Τέχνες

•          Pomegranate wellness spa hotel

•          Photo Periklis Αφοι Αυγερινού

•          Σαμαράς & Συνεργάτες όμιλος εταιρειών

•          ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360

•          Τσόγιας Α.Ε.

τους χορηγούς επικοινωνίας:

•          Halkidiki News

•          Halkidiki Focus

•          Xalkidiki Politiki

Η βοήθειά τους έκανε εφικτή τη διοργάνωση.

Τέλος ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στον παρουσιαστή της εκδήλωσης, κ. Γιώργο Διαμαντουλάκη, προϊστάμενο αυτοτελούς γραφείου διαφάνειας, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, Δήμου Πολυγύρου, και τους 8 εθελοντές μας που έδωσαν ψυχή στην εκδήλωση", αναφέρεται σε ανακοίνωση του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής.

επιστροφή στην κορυφή

hotel-sonia.gr