ΔΕΔΔΗΕ: Τι να προσέξετε για την αποφυγή εξαπάτησης
- Γράφτηκε από την Halkidiki Focus
- μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
- Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ
- Εκτύπωση
Ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές για συναλλαγές
Ο ΔΕΔΔΗΕ για μια ακόμη φορά εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της Εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ.).
Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).
Συνεπώς, ο ΔΕΔΔΗΕ τονίζει ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπός του επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζει ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ.).
Τελευταία άρθρα από τον/την Halkidiki Focus
- Το έθιμο της "βαρβάρας" στη Ν. Καλλικράτεια Χαλκιδικής (ΦΩΤΟ)
- «Νέα Αριστερά» το όνομα της νέας ΚΟ των 11 πρώην στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
- Κ. Μάλαμα: "Υπουργείο Πολιτισμού και Δήμος να συντονίσουν τις προσπάθειές τους για τη διάσωση των μνημείων της Ν. Προποντίδας" (ΒΙΝΤΕΟ)
- Στην Κατερίνη το 2ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κλειστής Κωπηλασίας
- Κουφίδης για Φορολογικό Νομοσχέδιο: "Με αυτά τα μέτρα πολλές επιχειρήσεις θα κλείσουν" (βίντεο)