sonia banner

ΡΟΗ 24/7:

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε τη Θεσσαλονίκη ως city break προορισμό

parthcb

Ανοδική τάση του τουριστικού προϊόντος της πόλης

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την παρουσίαση της Θεσσαλονίκης ως γαστρονομικό προορισμό και όχι μόνο, σε εκπροσώπους τουριστικών γραφείων από το εξωτερικό, στο πλαίσιο του Β2Β Travel & MICE Event Athens 2024 στο ξενοδοχείο Brown Acropol Athens που διοργανώθηκε από την εταιρία τουριστικού marketing Respond on Demand.

Τα τουριστικά γραφεία προέρχονταν από το Βέλγιο, την Ολλανδία , την Αγγλία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Τουρκία, τη Βουλγαρία και την Αμερική.

Μετά από την παρουσίαση ακολούθησε networkingτου εκπροσώπου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με όλους τους παριστάμενους τουριστικούς πράκτορες από το εξωτερικό αλλά και με τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία που συμμετείχαν.

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης ενίσχυσε την ταυτότητα του προορισμού ως έναν από τους ελκυστικότερους city break προορισμούς σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Τα δείγματα ενδιαφέροντος της παραπάνω δράσης δείχνουν την ανοδική τάση του τουριστικού προϊόντος της πόλης που καλύπτει ποικίλες ταξιδιωτικές ανάγκες και ενδιαφέροντα.

επιστροφή στην κορυφή

hotel-sonia.gr